D66 Bronckhorst nodigt ondernemers uit

Ondernemers zijn één van de belangrijkste kurken waarop de werkgelegenheid drijft in Bronckhorst. Winkeliers, horeca-eigenaren, hoteliers, boeren en MKB’ers hebben het zwaar te verduren tijdens deze coronacrisis.

D66 Bronckhorst maakt zich hard voor hun belangen omdat zij in belangrijke mate bijdragen aan onze welvaart en het welzijn in onze gemeente. Hun producten en diensten worden ver buiten de Achterhoek afgenomen. Veel lokale ondernemers ondersteunen ons verenigingsleven, sportclubs en festivals.

Als D66 Bronckhorst willen wij  – zodra de coronamaatregelen dat toelaten – een  bijeenkomst organiseren samen met onze ondernemers. Graag willen wij onze relaties met bedrijven verder verdiepen en het gesprek aangaan. Centraal staat voor D66 Bronckhorst de vraag:

“Hoe kunnen wij met elkaar een goed toekomstbestendig ondernemersklimaat realiseren? “.

D66 Bronckhorst vindt een dynamisch bedrijfsleven van groot belang en besteedt veel aandacht aan (de voorwaarden voor) een gezond ondernemingsklimaat. Een succesvol verleden is geen garantie voor succes in de toekomst. Daarom staat D66 Bronckhorst open voor nieuwe ontwikkelingen en goede innoverende ideeën die ons allemaal verder kunnen brengen.

Wij houden u op de hoogte.

Laten we juist nu naar elkaar omzien!

Gepubliceerd op 09-06-2020 - Laatst gewijzigd op 13-06-2020